FAQ Preemieshop

Hieronder staan de veelgestelde vragen (Frequently Asked Questions) over het Prematurendag Winkelcentrum: de PreemieShop.


Waarom is Stichting Prematurendag opeens zo commercieel?
Stichting Prematurendag is volledig afhankelijk van subsidies, sponsors, giften en donaties. Sinds een paar jaar is het bijna niet meer mogelijk om een subsidie te krijgen via de overheid en kom je toch in aanmerking, is dit een erg lang proces. Natuurlijk kan je er dan voor kiezen om veel tijd van vrijwilligers te besteden aan het vinden van de sponsors en donaties, alleen willen wij deze tijd besteden volledig aan onze doelen: het creëren van meer begrip en bewustwording voor de wereld van Neonatologie. Onze website behangen met heel veel advertenties lijkt ons geen goed idee.
Door het inzetten van dit winkelcentrum, geven we nu iedereen de mogelijkheid ons financieel te ondersteunen, zonder een cent extra uit te geven. Het enige wat je moet doen, is je normale uitgaven te doen via de PreemieShop.

Onze kosten:  Hier kan je in een overzicht zien wat we nodig hebben om onze kosten te betalen.

Financieel ondersteunen, zonder geld uit te geven? Hoe dan?
Alle winkels in de PreemieShop sponsoren Stichting Prematurendag door een gedeelte van jouw uitgaven te doneren aan ons. Doordat je klikt op de link in de PreemieShop, kan de webwinkel zien dat je via ons in de webshop bent gekomen.

Ik heb een awareness-polsbandje verstuurd! Nog iets waar ik op moet letten?
Wat goed dat ook jij straks met #trots kan laten zien dat je een couveuseouder bent. Trots? Ja, trots! Onze kinderen hebben gevochten als een superheld en voor vele ouders heerst een gevoel van onbegrip voor de wereld waar ze in zijn beland. Met behulp van dit bandje kan je laten zien dat je open staat voor een gesprek, voor vragen…. Daarnaast steun je Stichting Prematurendag voor 100%. Zodra wij de betaling binnen hebben, of een bewijs van betaling hebben gezien, sturen wij het bandje op naar het adres welke jezelf hebt ingevuld. De verzending gaat per brievenbuspost via PostNL. Uiteraard kunnen wij geen verantwoordelijkheid nemen voor de verzending. Gaat er toch iets mis met de verzending, laat ons dat dan weten via bestellingen@prematurendag.nl en dan kunnen wij kijken of we je kunnen ondersteunen. Ben je niet tevreden op een andere manier, laat ons dat dan ook weten! Wij willen graag leren en onze processen blijven verbeteren.

Ik wil jullie heel graag helpen, wat moet ik doen?
Ga altijd via www.preemieshop.nl naar één van de deelnemende winkels. Doe je een grote bestelling, laat ons dat dan weten, zodat we kunnen volgen of de gelden wel bij ons terecht komen. Ook kan je iedereen die je kent laten weten, dat je via ons winkelt, dat geldt ook voor de bedrijven. Hoe meer bestellingen via ons, hoe meer wij kunnen doen voor ouders van Couveusekinderen. Kortom, deel de berichten en maak reclame voor ons…. En uiteraard kan je ook vrijwilliger bij ons worden.

Wat kan ik allemaal kopen via www.PreemieShop.nl?
Allereerst natuurlijk artikelen speciaal gemaakt voor kinderen in een Couveuse. Tegelijk proberen we de ouders in de ziekenhuizen en Ronald McDondald huizen te ondersteunen met de juiste ideeën en tips. Ga daarvoor naar de Prematurendag Babyuitzet checklist. Daarnaast kan je eigenlijk alles kopen… van je huishoudelijke en woonartikelen tot je zomervakantie, van spullen voor je fiets, tot een drone voor papa, van kantoorartikelen tot een verjaardagskaartje, een taart, een bloemetje…. ach… gewoon alles!

Als ik al een account heb, moet ik dan een nieuwe maken?
Nee, dat hoeft niet. Zodra je via de PreemieShop op de pagina van één van de deelnemende webshops bent gekomen, kan je gewoon inloggen met de gegevens die je daar al had. Eigenlijk verandert er dus bijna niets, dan behalve dat je altijd via www.PreemieShop.nl naar de webwinkels moet gaan.

Ik heb een vraag/probleem/klacht voor één van de deelnemende winkels, waar kan ik terecht?
Gewoon bij deze webwinkel zelf. Stichting Prematurendag is geen partij tussen jou als klant en de webwinkel als leverancier. We kunnen dan ook geen enkele verantwoordelijkheid nemen, wanneer er iets fout gaat. Neem dus zelf contact op met de winkel, al zouden we het willen, we kunnen je echt niet helpen. Gaat het om een bestelling van de polsbandjes en/of een te bewerken foto, neem dan contact met ons op via dit formulier.

Ik heb ook een webwinkel, maar sta (nog) niet in de lijst. Hoe kom ik er ook op?
We kunnen ons goed voorstellen dat je ons graag wilt steunen en tegelijkertijd uw bedrijf wilt promoten. Neem meteen contact met ons op en dan kunnen we bekijken hoe jij ons het beste kan helpen.

 

Lees ook:
Ons Privacybeleid

 

(Visited 178 times, 1 visits today)